Zde je jednoduchý příklad jazyka A. Definuje scénu s jednou kamerou a jednou tryskou.
Tryska začíná tryskat. V čase 0.5 chvíli tryská stejně, v čase 1.5 proud začne zesilovat a v čase 4.5 dosáhne vrcholu. Pak tryska přestane tryskat.
Kamera nejprve trysku sleduje z jednoho místa a v čase 1.0 ji začne objíždět.
; tryska "T"
;
; id p0 p1 r v ro vl
[ "T" (0 0 0) (0 1 0) 0.01 $0 0.01 0 try7 ] "T1" def2
; camera "ocko"
; id eye look up
[ "ocko" $1 $0 (0 1 0) kam4 ] "ocko2" def2
;začneme časem 0.0
0.0 cas1
; tryska T začíná tryskat
; na začátku tryská rychlostí 0 na konci rychlostí 1
; interval končí v čase .3
[ $p T1 ] .5 int2
;kamera "ocko" to z povzdálí sleduje
[ (-1 0 0) (0 0 0) ocko2 ] 1 int2
;posuň čas
0.5 cas1
;tryska chvilku tryská stejně a to rychlostí 1
[ 1 T1 ] 1 int2
;kamera objíždí trysku, ale stále sleduje T
; přesune se z místa (-1 0 0) na (0 0 1) za 3s
1.0 cas2
[
; nejprve spočítáme polohu kamery
(-1 0 0) (0 0 1) (0 0 1) (1 0 0) $p spline5
;kouká se stále na T
(0 0 0) ocko2
] 4 int2
;další bod scénáře: tryska zesílí z 1 na 5 za 3 sec
1.5 cas1
[ 1 5 $p umera3 T ] 3 int2
4.5 cas1
;a pak rychle přestane tryskat úplně
[ $q 5 mul2 T1 ] 0.1 int2
;v čase 5s již skončíme
5.0 end2