Zde je jednoduchý příklad jazyka A. Definuje scénu s jednou kamerou a jednou tryskou.
Tryska začíná tryskat. V čase 0.5 chvíli tryská stejně, v čase 1.5 proud začne zesilovat a v čase 4.5 dosáhne vrcholu. Pak tryska přestane tryskat.
Kamera nejprve trysku sleduje z jednoho místa a v čase 1.0 ji začne objíždět.
; tryska "T" ; ; id p0 p1 r v ro vl [ "T" (0 0 0) (0 1 0) 0.01 $0 0.01 0 try7 ] "T1" def2 ; camera "ocko" ; id eye look up [ "ocko" $1 $0 (0 1 0) kam4 ] "ocko2" def2 ;začneme časem 0.0 0.0 cas1 ; tryska T začíná tryskat ; na začátku tryská rychlostí 0 na konci rychlostí 1 ; interval končí v čase .3 [ $p T1 ] .5 int2 ;kamera "ocko" to z povzdálí sleduje [ (-1 0 0) (0 0 0) ocko2 ] 1 int2 ;posuň čas 0.5 cas1 ;tryska chvilku tryská stejně a to rychlostí 1 [ 1 T1 ] 1 int2 ;kamera objíždí trysku, ale stále sleduje T ; přesune se z místa (-1 0 0) na (0 0 1) za 3s 1.0 cas2 [ ; nejprve spočítáme polohu kamery (-1 0 0) (0 0 1) (0 0 1) (1 0 0) $p spline5 ;kouká se stále na T (0 0 0) ocko2 ] 4 int2 ;další bod scénáře: tryska zesílí z 1 na 5 za 3 sec 1.5 cas1 [ 1 5 $p umera3 T ] 3 int2 4.5 cas1 ;a pak rychle přestane tryskat úplně [ $q 5 mul2 T1 ] 0.1 int2 ;v čase 5s již skončíme 5.0 end2