Řešení úlohy 2

Zadání: Statický objekt VRML


Vytvořte prototyp objektu (stolu), který bude mít alespoň 3 stupně LOD a bude obsahovat parametry: Prototyp použijte v testovacích souborech, obsahujících nejméně 4 instance daného prototypu v různých tvarech, na nichž prověříte:

Řešení:

 Table [
  exposedField SFInt32 tvar  0   #  0 hranatý; 1 kulatý barokní;
                                 #  2 kulatý křivolaký;
  exposedField SFNode  texture   #  intezitní textura 
  exposedField SFNode  material  #  podkladová barva  
  exposedField SFInt32 lod       #  0 vyp; 1 zap;
]
(popis řešení: prototyp Table v table.wrl používá obecnější Table1 a Table2 reprezentujicí ruznou složitost objektů.).

Šest stolů s použitím LOD.

Šest stolů bez použití LOD.

Mixažní pult.

Vše dohromady zazipené ke stažení zde.

Naměřené rychlosti:

Testy byly prováděny na P200/MMX s kartou Riva128 (PCI) v rozlišení zhruba 800*500.

FPS Plné detaily Střední detaily Nízké detaily Krabice
Software bez LODu
3
4
4.5
5
Hardware bez LODu
7
7
7
7
Software s LODem
3
8
11
14
Hardware s LODem
7
25
30
45

Jak je vidět, na našem pomalém parostroji je rychlost počtem polygonů omezená značně.