Úloha
č. 3: Dynamický objekt VRML
Vytvořte další adresář na vašich WWW stránkách, tentokrát s číslem
3. Do něj umístěte soubory podle stejných pravidel a se stejnými jmény
jako v předchozí úloze.
Dále rozšiřte statický objekt z minulé úlohy o zadané dynamické vlastnosti.
Každý prototyp, resp. druh objektu by měl umět:
-
alespoň 2 dynamické akce a to pomocí
různých druhů senzorů (tedy nedělat vše jen pomocí TouchSensor),
-
pracovat se zvukem a světlem.
Z WWW stránky by měl návštěvník získat následující informace a soubory:
-
textový popis dynamických vlastností objektů,
-
rozhraní prototypů objektů včetně komentáře a vysvětlení významu
parametrů,
-
schéma předávání událostí při dynamické akci (alespoň pro jeden
objekt),
-
testovací soubor s nejméně pěti instancemi objektu a zapnutým LOD,
včetně alespoň tří uzlů Viewpoint,
-
soubor ZIP, který bude obsahovat všechny potřebné soubory
wrl
i podpůrné soubory (textury, zvuky) tak, aby bylo možno po dekompresi testovat
vlastnosti objektu přímo na lokálním disku. Velikost ZIP souboru nesmí
přesáhnout 100 kB, velikost každého wrl souboru musí být
menší než 10 kB. Naučte se využívat program gzip pro
zmenšení velikosti wrl souborů.
Pamatujte na dodržování co nejvyšší snímkové rychlosti a na co nejmenší
velikost souborů:
"Virtuální realita je o rychlosti, nikoliv
o kráse".
(Je ovšem pravda, že jedno z kriterií hodnocení
bude i umělecký dojem... ;-)