příklad z popisu jazyka A bychom mohli přepsat takto:
%{ ; toto bude beze změn zkopírováno do .a ; pro pohodlnější použití si přidefinuji funkci T1, které bude ; stačit jak rychle má tryska tryskat ; id p0 p1 r v ro vl [ "T" (0 0 0) (0 1 0) 0.01 $0 0.01 0 try7 ] "T1" def2 ; camera "ocko" ; id eye look up [ "ocko" $1 $0 (0 1 0) kam4 ] "K2" def2 %} ;nejprve trysku { ; tryska T začíná tryskat ; na začátku tryská rychlostí 0 na končí rychlostí 1 ; interval konci v čase .3 + 0.5 [ $p T1 ] ;tryska chvilku tryská stejně a to rychlostí 1 + 1.0 [ 1 T1 ] ;další bod scénáře: tryska zesílí z 1 na 5 za 3 sec + 3.0 [ 1 5 $p umera3 T ] ;a pak rychle přestane tryskat úplně + 0.1 [ $q 5 mul2 T1 ] } ; konec trysky T1 ; a nyní kamera { ;kamera K to z povzdálí sleduje + 1 [ (-1 0 0) (0 0 0) K2 ] ;kamera objíždí trysku, ale stále sleduje T ; přesune se z místa (-1 0 0) na (0 0 1) za 3s + 4 [ ; nejprve spočítáme polohu kamery (-1 0 0) (0 0 1) (0 0 1) (1 0 0) $p spline5 ;kouká se stále na T (0 0 0) K2 ] } ; konec se vygeneruje automaticky ; 5.0 end2
Oč přehlednější, že?